est  eng  rus

Reklaam internetis

Aitame paljudel ettevõtetel saavutada paremaid tulemusi reklaamikampaaniate korraldamisel. Meie reklaamikandjaks on internet. Seda hästi lihtsal põhjusel -
 
Reklaam internetis on  efektiivne ja odav.

Üha tähtsamaks muutub võimalikult odavate, samas efektiivsete kampaaniate läbiviimine. Tähtis on oma sihtrühma võimalikult täpne tabamine neile meelepärasel moel. Pole ju mõtet raisata reklaamiraha miljoni inimeseni jõudmiseks, kui vajaminev osa sellest on võibolla vaid mõni protsent. Internet on see, mille abil on võimalik oluliselt odavamalt kampaania läbi viia, kusjuures selle efektiivsus pole mitte ainult võrdväärne suurema summa eest traditsioonilises meedias korraldatuga, vaid suurem.

TNS Emori internetikasutuse uuringud näitavad, et 15-74-aastastest eestimaalastest kasutab internetti juba 55%, mis teeb interneti vahendusel suhtleva kogukonna suuruseks 575 000 inimest. Aasta varasemaga on internetikasutajate arv suurenenud 79000 inimese võrra.  http://www.emor.ee/arhiiv.html?id=1371

ODAVAKS teevad internetireklaami madalad tootmiskulud. Ajalehe veebiversiooni tootmine on mitu korda odavam paberkandja omast ja reklaamide haldamisega saab suurepäraselt hakkama vaid üks inimene. Telereklaami tootmishinnaga pole mõtet võrreldagi. Rääkimata negatiivsest suhtumisfoonist, mis telereklaami Eesti tarbijate seas saadab.

EFEKTIIVNE on reklaam Internetis mitmel põhjusel.

Esiteks saab kasvõi reaalajas jälgida oma reklaami käekäiku - väga täpselt on teada, mitu korda reklaami on nähtud ja mitu korda sellele klikitud. Pärast reklaamikampaaniat antakse täpsem statistika, kus on need numbrid juba päevade ja isegi tundide lõikes näidatud. Teada saab ka seda, kes need "nägijad" ning "klikkijad" olid, seda siis alamdomeeni nimede järgi. Seega on olemas väga hea alus analüüside tegemiseks. Traditsiooniliste turustusvahendite puhul saab reklaamsõnumi sihtrühmani jõudmist hinnata vaid hüpoteetilise arvuga, mis saadakse hilisemate uuringute kaudu, kus tarbija eksib oma hinnangutes enamasti väga suurelt.

Teiseks saab Interneti abil palju paremini kätte oma sihtrühma. Internetikeskkondade puhul on enamasti väga hästi teada, millised inimesed milliseid lehekülgi külastavad. Praeguseks on keskkondadel välja kujunenud oma tarbijaskond, kelle demograafiline struktuur püsib kindlates piirides. Uuringud kinnitavad, et juhuslik surfamine Internetis ei oma enam tähtsust, peamine eesmärk on informatsiooni otsimine mingi toote või teenuse kohta. Milleks lasta inimestel otsimisega vaeva näha, kui on võimalik reklaambanneri abil oma toodet/teenust teiste seast esile tõsta. Seetõttu on näiteks autodega tegeleval ettevõttel võimalik oma reklaami näidata just nendel lehekülgedel, mida tema potentsiaalne klient külastab.

Kolmandaks saab Interneti kaudu edastada määratult mahukamat informatsiooni kui traditsioonilises meedias. Näiteks ajalehte reklaami ostes peab paratamatult leppima piiratud sõnumiga kindlal pinnal, Internetis on reklaamile klikkides võimalik ammutada lõputult informatsiooni.

Neljandaks pakub Internet interaktiivsust - kui traditsioonilises meedias jääb suhtlemine tarbija ning sõnumit edastava firma vahel ühesuunaliseks, siis Interneti puhul toimub pidev tagasiside – tarbija saab operatiivselt reageerida. Kogemused näitavad, et seda võimalust kasutatakse aktiivselt.

Firmat, kes on loonud endale kodulehekülje, kuid seda oma turundustegevuses ära ei kasuta, võib võrrelda kaupmehega, kes on ehitanud endale kuhugi metsakülla kaupluse aga seda mitte kellegile ei ütle. Siin tuleb välja veel üks interneti fenomenidest - kui traditsioonilise majandusteooria järgi peaks see kauplus asuma väga käidavas kohas, siis internetis piisab sellest, kui selle poe uks on peatänaval. Pood ise võib rahumeeli sinna metsakülla jäädagi. Kõik sõltub muidugi tegevusalast ja läbimõeldud logistikast. Jõudu eduka reklaamitegevuse kavandamisel!

Reklaam www väravas
© copyright 1998-2019 E-People OÜ      :
Valid XHTML 1.0 Valid CSS
ww